kontakt:    tel.:510 535 549   e-mailknk24@interia.pl

O nas... | Regulamin | Koszty dostawy | formularz kontaktowy  
logo  

Twój koszyk jest pusty

logowanie | rejestracja
NIE ZNALAZŁEŚ KSIĄŻKI NA STRONIE ?
ZAMÓW - telefonicznie lub mailowo - KAŻDĄ KSIĄŻKĘ Z RABATEM - 17 % - CAŁY ROK !
POLECAMY!!!!
Producenci
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon 510 535 549 (linia czynna w godzinach 11.00–18.00)

strona główna:

100 idei, które zmieniły reklamę Autor: Veksner Simon

100 idei, które zmieniły reklamę Autor: Veksner Simon

wydawca: TMC

Rok wydania: 2014-12-08
Ilość stron: 216
Oprawa: miękka
Format: 270 x 210 mm



Cena 75 zł


w magazynie: 5


brak ocen




sztuk:


Powiadom znajomego


Najnowsza odsłona serii 100 idei. Autor zaprezentował w książce 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje, metody i chwyty twórców reklam oraz zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta oraz techniki, jakie stosowały i wciąż stosują wielkie firmy reklamowe.



Opinie o produkcie

Brak opinii o tym produkcie

Dodaj swoją opinię



O nas... | Regulamin | Koszty dostawy | formularz kontaktowy

Profesjonalne sklepy internetowe Shoper.pl

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.